Thursday, July 8, 2010

attn to nawal yaya cik belle adda queen of a day


1. Link kepada orang yang bagi award ni

2. Nyatakan sebab musabab anda minat kaler PINK :
not so into this color..but i think it suits me..ngehehehe..ngade2 di situ..


3. Sejak bila suka kaler PINK :
haahaha...Kay, same goes to me..i really hate PINK..even skrg not a big fan of pink tp still blh consider lg la..

4. Nyatakan 5 barang yang anda paling sayang yang kaler nyaPINK :
1. tudung
2. lipstick
3. emm..jap nk pk...ha! kemeja keja.
4. victoria secret~ strawberry champagne body mist
5. haih...puas dh cari dlm bilik..little fingers can?

5. Snap gambar anda dengan salah satu barang kaler PINK :
6. Tag 5 kawan anda yang minat kaler PINK :
(korang suke xsuke kena jwb gak. aci?)
ii. yaya
iv. adda

aku choose randomly jer ni..ngehehe..sape yg kena??aaaa...

7 comments:

Unknown said...

korang ni memang la, memang sayang aku kan? HAHA. bahekla. petang kalang i buat okeh. entree berschedule. HOHO. maceh rama2. LOL

cik yaya said...

aku suka penyanyi pink tu je..camne?HAHA

aku punya pon ptg lah..nti nak soh nawal buat
HAHA

Unknown said...

aku takmo balik lambat lagi. seriau!

adda_shariff said...

ini satu penyeksaan batin. aku kurang suka pink. haha!

cik yaya said...

kita salah kan cik rerama..doink.dah kena paste gambau zaman gelap.ecece

Cik Belle said...

terkejut baca title. ahaha.. selalu la i jadi orang last baru dapat tahu. haha.

missbutterfly said...

girls- hahahaa..sile buat! klo x..kene pukul!!!dushh!!